Reklamace a vrácení zboží
Jsme tu pro vás. Vyřešíme každou situaci rychle a férově.
14 dní na vrácení
Máte 14 dní od převzetí zboží na rozmyšlenou. Zboží můžete vrátit bez udání důvodu.
24 měsíců záruka
Na všechny výrobky poskytujeme standardní 24měsíční záruční dobu podle zákona.
Rychlé vyřízení
Reklamaci vyřídíme do 30 dnů. U většiny případů reagujeme do 48 hodin.
Vrácení zboží do 14 dnů
Jako spotřebitel máte právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů od převzetí zboží bez udání důvodu. Toto právo vám dává zákon o ochraně spotřebitele.
Postup při vrácení zboží
Kontaktujte nás
Napište nám e-mail nebo zavolejte
Zašlete zboží
Zboží v původním obalu a stavu
Kontrola
Zkontrolujeme stav zboží
Vrácení peněz
Do 14 dnů na váš účet
Podmínky pro vrácení
- Zboží musí být nepoužité a nepoškozené
- V původním obalu s kompletním příslušenstvím
- Se všemi štítky a etiketami
- S dokladem o koupi (faktura, příjmový doklad)
Důležité: Náklady na vrácení zboží nese kupující. Doporučujeme použít pojištěnou zásilku s možností sledování.
Výjimky z práva na odstoupení
Právo na odstoupení od smlouvy nelze uplatnit u těchto výrobků:
- Personalizované produkty vyrobené na zakázku
- Zboží upravené podle přání kupujícího
- Zboží v ochranném obalu, které nelze vrátit z hygienických důvodů (pokud bylo rozbaleno)
Vrácení peněz
Po obdržení a kontrole vráceného zboží vám peníze vrátíme do 14 dnů stejným způsobem, jakým jste platili (pokud se nedohodneme jinak).
Reklamace zboží (záruka)
Na všechny výrobky poskytujeme zákonnou 24měsíční záruční dobu. Záruka se vztahuje na vady materiálu a výrobní vady.
Postup při reklamaci
- Kontaktujte nás
E-mail: obchod@foqi.cz nebo telefon: +420 773 751 263
Popište vadu a přiložte fotografie - Zašlete zboží
Na adresu: IDOP + MIDOM s.r.o., V Novinách 1358/21, 696 04 Svatobořice-Mistřín
Přiložte vyplněný reklamační protokol a doklad o koupi - Vyřízení reklamace
Reklamaci vyřídíme do 30 dnů od obdržení zboží - Výsledek
Oprava, výměna nebo vrácení peněz
Co je kryto zárukou
- Výrobní vady a vady materiálu
- Vady, které se projeví při běžném používání
- Vady, za které odpovídá výrobce
Co není kryto zárukou
- Mechanické poškození způsobené nesprávným použitím
- Přirozené opotřebení při běžném používání
- Škody způsobené nevhodným skladováním
- Poškození způsobené vnějšími vlivy (živelné pohromy, atd.)
Tip: Před odesláním reklamovaného zboží doporučujeme nejprve kontaktovat naši zákaznickou podporu. V mnoha případech dokážeme problém vyřešit rychleji pomocí e-mailu nebo telefonu.
Způsob vyřízení reklamace
V případě oprávněné reklamace máte právo na:
- Opravu výrobku - pokud je to možné a účelné
- Výměnu za nový výrobek - pokud oprava není možná
- Přiměřenou slevu - pokud vadu nelze odstranit
- Odstoupení od smlouvy a vrácení peněz - u závažných vad
Storno objednávky
Objednávku můžete zdarma stornovat kdykoliv před odesláním zboží. Kontaktujte nás e-mailem nebo telefonicky.
Reklamační protokol ke stažení
Pro uplatnění reklamace použijte náš reklamační formulář:
Nebo nám zašlete e-mail s následujícími informacemi:
- Číslo objednávky
- Jméno a kontaktní údaje
- Popis vady a kdy se projevila
- Fotografie vady (pokud je to možné)
- Preferovaný způsob vyřízení reklamace
Potřebujete pomoc?
Jsme tu pro vás. Kontaktujte nás a společně najdeme řešení.