Powered by Smartsupp
Načítání...

Načítání stránky...

🎉 Sleva -12% na celý nákup s kódem FOQI12 Zbývá 00:00:00 Nakupovat
Váš košík
🛒
Tvůj košík je prázdný

Objevuj naše produkty a najdi svou dokonalou houbovou kávu!

Prohlédnout produkty

Obchodní podmínky

Platné od 1. 1. 2024

1. Základní ustanovení

1.1 Prodávající

Obchodní firma: IDOP + MIDOM s.r.o.
Sídlo: V Novinách 1358/21, 696 04 Svatobořice-Mistřín
E-mail: obchod@foqi.cz
Telefon: +420 773 751 263

1.2 Vymezení pojmů

Kupující je fyzická nebo právnická osoba, která nakupuje zboží prostřednictvím e-shopu prodávajícího.

Spotřebitel je kupující, který je fyzickou osobou a nakupuje mimo rámec své podnikatelské činnosti.

Objednávka je návrh kupní smlouvy učiněný kupujícím prostřednictvím e-shopu.

2. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

2.1 Postup objednávky

  1. Kupující vloží zboží do košíku
  2. Vyplní dodací a fakturační údaje
  3. Zvolí způsob dopravy a platby
  4. Potvrdí objednávku tlačítkem "Závazně objednat"

2.2 Uzavření kupní smlouvy

Kupní smlouva vzniká okamžikem, kdy prodávající potvrdí přijetí objednávky e-mailem. V potvrzení je uvedeno číslo objednávky, specifikace zboží, cena a předpokládaný termín dodání.

Odesláním objednávky kupující stvrzuje, že se seznámil s těmito obchodními podmínkami a že s nimi souhlasí.

2.3 Dostupnost zboží

Pokud není zboží na skladě, informujeme kupujícího o předpokládané době dodání. Kupující má právo objednávku stornovat, pokud mu termín nevyhovuje.

3. Cena a platební podmínky

3.1 Cena

Ceny jsou uvedeny včetně DPH a všech daní. Cena zboží je platná v okamžiku potvrzení objednávky.

3.2 Doprava a balné

K ceně zboží se připočítává cena dopravy dle zvoleného způsobu doručení. Doprava zdarma při objednávce nad 1 000 Kč.

3.3 Způsoby platby

  • Platební kartou online - okamžité zpracování
  • Apple Pay / Google Pay - rychlá platba přes telefon
  • Bankovní převod - zboží odesíláme po připsání platby
  • Dobírka - platba při převzetí (+ 49 Kč)

3.4 Faktura

Fakturu zasíláme elektronicky na e-mail uvedený v objednávce. Tištěnou fakturu přikládáme k zásilce na vyžádání.

4. Dodání zboží

4.1 Způsoby dopravy

  • Česká pošta - doručení do 3-5 pracovních dnů (99 Kč)
  • Zásilkovna - vyzvednutí na pobočce (79 Kč)
  • Express kurýr - doručení do 24 hodin (199 Kč)

4.2 Lhůta dodání

Standardně odesíláme zboží do 24 hodin od potvrzení objednávky. U platby převodem odesíláme po připsání platby na účet.

4.3 Převzetí zboží

Kupující je povinen převzít zboží při dodání. Doporučujeme zkontrolovat neporušenost obalů před podpisem předávacího protokolu.

V případě poškození zásilky při přepravě toto ihned nahlaste dopravci a kontaktujte nás na obchod@foqi.cz.

5. Odstoupení od smlouvy

5.1 Právo na odstoupení

Spotřebitel má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží.

5.2 Postup při odstoupení

  1. Zašlete nám e-mail s informací o odstoupení
  2. Zboží zašlete zpět v původním obalu a nepoškozené
  3. Po obdržení zboží vám do 14 dnů vrátíme peníze

5.3 Náklady na vrácení

Náklady na vrácení zboží nese kupující. Doporučujeme použít pojištěnou zásilku s možností sledování.

5.4 Výjimky z práva na odstoupení

Právo na odstoupení nelze uplatnit u personalizovaných výrobků vyrobených na zakázku podle požadavků kupujícího.

6. Reklamace a záruka

6.1 Záruka

Na všechno zboží poskytujeme zákonnou 24měsíční záruku. Záruka se vztahuje na vady materiálu a výrobní vady.

6.2 Postup při reklamaci

  1. Kontaktujte nás e-mailem nebo telefonem
  2. Popište vadu a přiložte fotografie
  3. Zašlete zboží zpět na naši adresu
  4. Reklamaci vyřídíme do 30 dnů

6.3 Vyřízení reklamace

Oprávněnou reklamaci vyřídíme opravou, výměnou nebo vrácením peněz dle dohody s kupujícím.

Podrobné informace o reklamacích najdete na stránce Reklamace a vrácení zboží.

7. Ochrana osobních údajů

Osobní údaje kupujících zpracováváme v souladu s nařízením GDPR. Údaje jsou použity pouze pro vyřízení objednávky a komunikaci s kupujícím.

Podrobné informace o zpracování osobních údajů najdete na stránce Ochrana osobních údajů.

8. Závěrečná ustanovení

8.1 Řešení sporů

Případné spory mezi prodávajícím a kupujícím řeší obecné soudy. Spotřebitel má právo obrátit se na subjekt mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je Česká obchodní inspekce.

8.2 Změny obchodních podmínek

Prodávající si vyhrazuje právo měnit tyto obchodní podmínky. Změny nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění na webových stránkách.

8.3 Platnost

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. 1. 2024.

Máte dotazy? Kontaktujte nás na obchod@foqi.cz nebo na telefonu +420 773 751 263.